Wij hebben service aan bestaande klanten hoog in ons vaandel staan. Wordt u klant, dan bent u verzekerd van aandacht en deskundige assistentie bij de meest uiteenlopende zaken.

Overzicht technische vragen

Onze Helpdesk houdt zelf de meestgestelde vragen op haar eigen webpagina's actueel. De Helpdesk geeft support bij het uploaden van webpagina's, het zelf aanmaken van verwijsbare e-mail adressen en andere technische wensen. Heeft u nŠ uw contact met onze Helpdesk nog steeds vragen? Geen probleem. Onze technici streven naar het oplossen van alle onduidelijkheden.

E-mail, FTP, DNS-instellingen en MySQL/PHP

Onze Helpdesk heeft ook tips en praktische handleidingen geschreven. Deze kunt u gebruiken voor het instellen en benutten van de vele mogelijkheden van uw hostingpakket. Ook behandelt de Helpdesk onderwerpen als FTP- en e-mail instellingen. Goed om te weten: de Helpdesk staat altijd open voor uw eigen bevindingen, ideeŽn en opmerkingen!

 

Teamviewer

Teamviewer is een applicatie die wij gebruiken om in te kunnen loggen op uw systeem, zodat wij op afstand (samen met u) instelling kunnen contoleren of settings kunnen wijzigen. Wij hebben op het moment dat u akkoord gaat met de teamviewer sessie volledig toegang tot uw systeem waarbij u kunt zien wat we doen en de sessie op elk gewenste moment kunt beŽindigen. Op deze manier wordt het voor u gemakkelijker en kunnen wij u nog beter van dienst zijn. Download Teamviewer

 

Overige diensten en tarieven

Klik hier om naar de pagina met de overige diensten en tarieven te gaan



Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd