In combinatie met beheerwerkzaamheden kunt u kiezen uit vier Service Level Agreements (SLA's): hiermee verplichten wij onszelf uw websites en applicaties beschikbaar te houden.

SLA Standaard

De SLA voor iedere Bedrijvenweb klant. Standaard voorzien van een service window op werkdagen binnen kantooruren. Responstijd binnen kantooruren bij ernstige calamiteiten: 4 uur. Aan SLA Standaard zijn geen extra kosten verbonden.

SLA Brons

Voor organisaties die ook in het weekend en op feestdagen een beroep op onze hosting experts willen kunnen doen. Service window: 7x24x365. Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur. Responstijd buiten kantooruren: 12 uur.

SLA Zilver

Voor organisaties waarbij de beschikbaarheid van de websites of applicaties buitengewone prioriteit heeft. Service window: 7x24x365. Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur. Responstijd buiten kantooruren: 6 uur.

SLA Goud: 100% uptime garantie

Voor organisaties die voor continuļteit extreem afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de servers, websites of applicaties, en de hoogst mogelijke commitment verwachten aan technisch support van onze hosting experts. Service window: 7x24x365. Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur. Responstijd buiten kantooruren: 2 uur. Voorzien van 100% uptime garantie.



Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd