In combinatie met beheerwerkzaamheden kunt u kiezen uit vier Service Level Agreements (SLA's): hiermee verplichten wij onszelf uw servers en applicaties beschikbaar te houden.

SLA Standaard

Onze Service Level Agreement voor iedere klant van Bedrijvenweb. Deze SLA is standaard voorzien van een service window op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur. Aan onze SLA Standaard zijn geen extra kosten verbonden.

SLA Brons

Voor organisaties die ook in het weekend en op feestdagen een beroep op onze server experts willen kunnen doen. Service window: 7 x 24 x 365. Responstijd tijdens kantooruren: 4 uur. Responstijd buiten kantooruren: 16 uur.

SLA Zilver

Voor organisaties waarbij de beschikbaarheid van de servers of applicaties buitengewone prioriteit heeft. Service window: 7 x 24 x 365. Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur. Responstijd buiten kantooruren: 8 uur.

SLA Goud: 100% uptime garantie

Voor organisaties die voor continuļteit extreem afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de servers of applicaties, en de hoogst mogelijke commitment verwachten aan technisch support van onze server experts. Service window: 7 x 24 x 365. Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur. Responstijd buiten kantooruren: 4 uur. Let op: 100% uptime garantie mogelijk!



Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb is onderdeel van IT-Ernity
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 27001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd
Bedrijvenweb - ISO 9001 gecertificeerd